În temeiul prevederilor art. 8 alin. 1 din Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată, se aduce la cunoștință publică faptul că, Consiliul Județean Hunedoara, este convocat în ședință ordinară, care se va desfășura în data de 28 iulie 2023, ora 11:00, în sala de ședințe din sediul Consiliului Județean Hunedoara, situat în municipiul Deva, str. 1 Decembrie, nr. 28, județul Hunedoara, cu următorul proiect al ordinii de zi:
1. Proiect de hotărâre privind aprobarea transmiterii temporare către Consiliul Local al Comunei Baia de Criș a dreptului de administrare asupra sectorului din drumul județean DJ 706 cuprins între km 29+224 și km 32+990 și a sectorului din drumul județean DJ 762 cuprins între km 0+000 și km 7+650, în vederea realizării unui obiectiv de investiții de interes local;
Inițiator: Președintele Consiliului Județean Hunedoara, domnul Laurențiu Nistor
2. Proiect de hotărâre privind analiza şi aprobarea execuţiei bugetelor aflate în autoritatea Consiliului Judeţean Hunedoara întocmite pe secţiunea de funcţionare şi dezvoltare pentru trimestrul II 2023;
Inițiator: Președintele Consiliului Județean Hunedoara, domnul Nistor Laurențiu
3. Proiect de hotărâre privind analiza şi aprobarea execuţiei bugetului împrumuturilor interne ale Consiliului Judeţean Hunedoara pentru trimestrul II 2023;
Inițiator: Președintele Consiliului Județean Hunedoara, domnul Nistor Laurențiu
4. Proiect de hotărâre privind aprobarea statului de funcții al Serviciului Public Județean Salvamont;
Inițiator: Președintele Consiliului Județean Hunedoara, domnul Nistor Laurențiu
5. Proiect de hotărâre privind stabilirea modului de administrare a unor bunuri din domeniul public si privat al județului Hunedoara și aprobarea unui act adițional la Contractul de administrare nr. 9186/3843/2021 încheiat între Județul Hunedoara prin Consiliul Județean Hunedoara și Sanatoriul de Pneumoftiziologie Geoagiu;
Inițiator: Președintele Consiliului Județean Hunedoara, domnul Nistor Laurențiu
6. Intrebări, interpelări.