• 0747.305.190
  • redactie@stiridinhunedoara.ro
  • Deva, județul Hunedoara

Sediu nou pentru Serviciul de Pașapoarte Hunedoara. Clădirea modernizată a fost inaugurată astăzi, de Ziua Pașaportului

Clădirea în care își desfășoara activitatea Serviciul Public Comunitar Pașapoarte Hunedoara, cu sediul în Deva, a fost modernizată complet. Instituția Prefectului a inaugurat astăzi imobilul total reabilitat și renovat. Valoarea lucrărilor a fost de aproximativ două milioane de lei, iar termenul de execuție a fost de aproape 4 luni.

„Este o zi specială și am ales-o nu întâmplător, astăzi fiind Ziua Pașaportului. Am redeschis sediul nou al Serviciului de Pașapoarte din județul Hunedoara. Ne bucurăm că putem oferi servicii publice de calitate cetățenilor din județul Hunedoara. Ne dorim noi, ca Instituție a Prefectului, să venim în întâmpinarea oamenilor cu servicii publice cât mai profesionale dar, în același timp, să existe și un spațiu decent pentru cetățenii care vin și apelează la Serviciul Public Comunitar de Pașapoarte și, bineînțeles, și pentru colegii mei care lucrează aici, să aibă condiții cât mai bune de muncă”, a spus prefectul județului Hunedoara, Călin Petru Marian.

Conform documentației tehnico-economice aprobate, pentru obiectivul de investiție „Reabilitare, Renovare și Modernizare imobil Serviciul Public Comunitar Pașapoarte Hunedoara” principalele lucrări efectuate au fost lucrări de recompartimentare, refacere pardoseli, refacere tâmplărie spațiu public, refacere zugrăveli lavabile, înlocuirea sistemului de aer condiționat, modificarea instalației electrice, modificarea instalației încălzire centralizată, refacerea tavanului fals existent și extinderea acestuia, refacerea termosistemului pentru spațiul noul obținut, refacerea hidroizolației pentru întregul sediu.

De asemenea, a fost amenajat accesul pentru persoane cu dizabilități, prin montarea unui sistem platformă, pe scara interioară de acces dintre parter si mezanin. În plus, a fost amenajat și un grup sanitar pentru public.

blank

„Vreau să adresez mulțumiri tuturor celor angrenați în acest proiect de renovare, reabilitare și modernizare a clădirii, începând cu faza de proiect și până la finalizarea lucrărilor. De asemenea, îmi exprim bucuria că avem posibilitatea de a oferi servicii de înaltă calitate, într-un sediu modern, tuturor cetățenilor care ne solicită, în principal, eliberarea documentelor de călătorie”, a spus Comandantul Serviciului Public de Pașapoarte Hunedoara, inspector principal de poliție Anghel Vasile.

În prezent, serviciul pune la dispoziția cetățenilor patru ghișee de preluări cereri și un ghișeu de eliberări pașapoarte și informații. Durata efectivă de preluare a unei cereri de pașaport este de șapte minute, astfel că se pot prelua un număr de 68 de cereri pe fiecare ghișeu, într-un interval de opt ore.

Durata eliberării pașaportului electronic este de 7 zile, iar pentru cel temporar este de 14 zile pentru cel temporar.

Anul trecut, au fost procesate un număr de aproape 31.000 de cereri de pașapoarte.

Programări pentru depunerea actelor la sediul Serviciului de Pașapoarte Hunedoara pot fi făcute online, la următorul link: https://hub.mai.gov.ro/epasapoarte/programari/create?judet=HD

1 thought on “Sediu nou pentru Serviciul de Pașapoarte Hunedoara. Clădirea modernizată a fost inaugurată astăzi, de Ziua Pașaportului

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *