Dulciuri cu mucegai, vândute în magazinul Supeco din Hunedoara. O clientă, care a cumpărat aseară bomboane Choco Bamboni pentru cei trei copii ai săi, a decoperit că erau pline de mucegai în interior.
Femeia a postat astăzi pozele în mediul online.
Comentariile nu au întârziat să apară. Alți oameni spun și ei că au cumpărat produse stricate de la magazinul cu pricina. Internauții o îndeamnă pe femeie să se adrese Oficiului pentru Protecția Consumatorului.
„Și eu am luat halva și cozonac cu mucegai. Supeco nu exista în lista magazinelor mele pt produse alimentare”, spune Vera Marin.
„La Supeco nu e întâmplare. E practică frecventa, din păcate…”, spune Daniel Tufan.
„Ooo, dar nu este ceva nou, așa oferă din păcate ,Supeco Hunedoara. Eu am luat carne cu gust de dero, brânză la fel și mezeluri înfoliate stricate, desiiii erau în termen (!?), să nu mai spun că nu sunt atenți să aplice reducerile la produsele afișate cu reduceri… de curățenie…”, comentează Laura Țolea.
„În loc să scrieți pe un grup de Facebook ce produs alterat ati găsit în magazin (acesta doar comercializează acest produs, nu îl produce) mai bine ați lua atitudine și ati merge la magazin să retragă de la vânzare acel produs. Niciun retail nu va vinde intentionat produse în stare de degradare, din alte cauze cu siguranță”, spune Eusebiu Eusebiu.
Contectați de Știri din Hunedoara, reprezentanții OPC Hunedoara sfătuiesc clienții care se confruntă cu astfel de situații să vină la sediul instituției cu documentele de achiziție, respectiv bonul fiscal, să depună o sesizare. De asemenea, au la dispoziție telefonul consumatorului –
0219551 – sau modalitatea de sesizare online. Link-ul poate fi accesat AICI.