În conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 831/2022 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 52/2003privind transparenţa decizională în administraţia publică, precum și ale art. 182 alin. (4) coroborate cu ale art. 135 alin. (4) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ și ale Regulamentului de organizare şi funcţionare a Consiliului Judeţean Hunedoara, vă aducem la cunoştinţă că în data de 26 septembrie 2025, ora 1100, va avea loc şedinţa publică ordinară a Consiliului Județean Hunedoara, ale cărei lucrări se vor desfășura în sala de ședințe din sediul Consiliului Județean Hunedoara, situat în municipiul Deva, str. 1 Decembrie, nr.28, județul Hunedoara, cu următoarea ordine de zi:
- Proiect de hotărâre privind desemnarea reprezentantului Consiliului Județean Hunedoara în Consiliul de Administrație al Centrului Județean de Resurse și Asistență Educaţională Hunedoara pentru anul școlar 2025 – 2026;
Inițiator: Președintele Consiliului Județean Hunedoara, Laurențiu Nistor
- Proiect de hotărâre privind desemnarea reprezentanților Consiliului Judeţean Hunedoara în Consiliul de administrație al Centrului de Pedagogie Curativă Simeria pentru anul şcolar 2025 – 2026;
Inițiator: Președintele Consiliului Județean Hunedoara, Laurențiu Nistor
- Proiect de hotărâre privind aprobarea Statului de funcții al Sanatoriului de Pneumoftiziologie Brad;
Inițiator: Președintele Consiliului Județean Hunedoara, Laurențiu Nistor
- Proiect de hotărâre privind aprobarea organigramei și a statului de funcţii ale Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Hunedoara;
Inițiator: Președintele Consiliului Județean Hunedoara, Laurențiu Nistor
- Întrebări, interpelări.
Prezentul anunț se aduce la cunoştinţă locuitorilor județului Hunedoara prin afişare pe pagina de internet și la sediu lConsiliului Județean Hunedoara şi transmitere către mass-media, cu cel puţin 3 zile înainte de desfăşurarea ședinței în cauză.